det här är vad mina tankar & hjärta innehåller

Skillnaden mellan en riktig och en simpel vän är att : En simpel vän har aldrig sett dig gråta, medans En riktig vän har axlarna våta. En simpel vän förväntar sig att du alltid ska finnas, En riktig vän förväntar sig själv att alltid finnas för dig. En simpel vän skulle skratta om du föll framför vännerna, En riktig vän skulle ramla och skratta med dig istället för åt dig. En simpel vän undrar om du e kär, En riktig vän vet redan när den ser dig. En simpel vän skulle prata med dig om du stog på en bro, En riktig skulle ställa sig på kanten o gå med dig till sista andetaget. En simpel vän hittar man överallt, medans en riktig finns bara i hjärtat


Får jag gömma några drömmar hos dig?
Några naiva och vackra
som andra kanske skrattar åt.
Jag vill låta dom bo längst inne i dig.
Får jag dansa klumpigt?
Får jag sjunga falskt för dig en solig dag,
när hjärtat spränger i bröstet?
Får jag vara i din värme
och långsamt mjukna
när själen blivit lite frostbiten?
Håll om mig
tills jag ler igen!
Får jag slösa min kärlek på dig?
Får jag skratta, krama, sjunga, gråta
och dansa av kärlek,
utan att du blir rädd?
Jag vill se dig i ögonen
och låta ett leende
berätta att jag älskar dig.


i mina ögon är du vackrare än en diamant.
i mina öron har du den vackraste rösten.
i mina ögon är du den finaste personen på jorden.
i mina ögon är du mitt allt.
i mina ögon kommer du alltid att förbli den finaste.
i mina ögon kommer du alltid ha mitt hjärta i dina händer





image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0