<3<3<3<3

fan vad jobbigt allt ska va varför kan inget va lätt för varför ska jag kämpa hela tiden för jag är trött att kämpa ska jag säga er och jag är less på detta som håller på att hända runt om kring mig men vad ska man göra åt saken jag vet att jag inte ska hålla på så men jag gör det endå jag blir sån när känner mig glömd men jag ska förbättra mg jag mäste det frö min egen skulle sen för er som är runt om kring mig. så saknar jag mina kompisar iborås så himal mycket det känns som att hjärtat ska hoppa ut och alla kan stampa på det men vad ska man göra åt saknade varför kan den inte bli lättare för jag vet att jag ska spara mina tårar till den som verkligen är värd den men vad sak man göra då när tårarna bara rinner ner för sina kinder det går inte att hindra dom heller dom kommer när jag vekrligen inte vill gråta men vad ska man göra åt saken skulle nog kunna fylla en  hel sjö med mina tårar men nu ska jag slxuta att tyka synd om mig själv och försöka ta tag i mitt liv orkar inte känna så här som jag känner det




När jag tänker. tänker jag på dig.
När jag talar, talar jag om dig.
När jag drömmer, drömmer jag om dig.
Vet du varför?
Jo för att jag Älskar dig!


image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0