Hemsk dag =/

Fan vilken dag jag har haft allt är bara skit just nu och min fröken har ring hem om jag vill så får jag byta klass tänker jävligt allvarlig på det ska jag säga varför ska jag gå i en klass där ingen vill ha mig där =/=/ jag bli så jävligt förband kelly klagade på när jag sket i henne så gör hon exaxt samma ska det kopplar inte för mig ska jag säga till er kelly sa att inget skulle få komma imellan oss det är det just det har fan vad jag blir sur allså:@ men det jävligast av allt det är att jag kommer aldrig kunna att hata henne och jag kommer att Älska henne till mitt sista antetag jag gör i mitt liv om jag bara kunde så skulle jag göra om allt så skulle jag göra men nu går det inte gjort är ju gjort. och så har sara bett pontus säga att jag ska låte henne va fan hur feg får man bli allså så har hon maget att ljuga när jag frågar om det är sant eller inte :@:@Ghhahaahah säger jag bara ingen jävle som bryr sig att man skriker så jävla högt man bara kan göra men jag får vel skylla mig sjäklv ju har jasg fått förklarat till mig men men kan ingen hjälpa mig igeom detta snälla jag ber er HJÄLP men jag kommer inte att få nnå ghjälp det vet jag så jag får försöka klara mig själv denna gång så har jag saknat min gamla kompisar så jävl mycket idag och nu har jag kommit i fun med att jag hör inte hemma här nere i skåne jag hör hemma i borås detta var mitt största misstag jag har gjort det var att gå med på att flytta ner till jävla fitt skåne Gahahaaaaahahaahah :@:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0