2007

2007 har vel varit ett bra år men mycket gråt och förtvivlan först började det med att jag skulle flytta ner till bromölla har aldrig gråtti så mycket nnär jag har pakat det känns atrt man paka ner sitt hela liv det tror jag också att jag har gjort =( man ska inte prata ur mycket min lillsyrra har gråtit 2007  men 2007 så träffade jag sandra och camilla och sara och lane och emelie oh stefan och jenny nu är sista dagen på 2007 hoppas att nästa år blir mycket bättre iallfall (=


dessa har gjort 2007 till ett jävla bra år (= Tack för att ni finns vid min sida


    SARA MIN PRINSESSA HON ÄR EN DIAMANT I MINA ÖGON <3<3<3      




   Nicole Baibe min lilla syrra utan hennes samtal skulle jag inte klara mig <3<3<3    



    Bea min storasyrra Älskar dig en massa utan dig så skulle jag inte va där jag är idag <3<3



   Becca utan hennes skratt så klara man sigb inte Mycket kärlek till dig <3<3<3



 Isabella min lillasyrra har gå igenom dena flytta tillsamans utan henne så hade jag inte klarat av flytten <3<3<3



Jenny var een första som tog kontakt med mig när skolan började utan henne hade det inte gått dessa första månaderna iskolan <3<3<3


Stefan min kära kusse som jag har tur att gå isamma klass med Hahaah <3<3<3<3


Emelie helt enklet bara bäst (= <3<3<3<3


Lane förlåt för det ajg har gjort dig vasr verkligen inte meningen men nu vet jag att du hade rätt om vissa personer <3<3<3<3


Sandra Tack för den tiden jag har haft med dig och du kommer alltid att ha en viss plats i mitt hjärta synd att vi inte kämpade mera för vår vänskap <3<3


Camilla Tack för den tiden jag har haft med dig och du kommer alltid att ha en viss plats imitt hjärta synd att ci inte kämpade mera för vår vänskap<3<3<3


Mikaela ci måste kämpa för vår vänskap vi har varit vänner för länge för att bara kasta bort den och vi har gårt igenom värre tider en den vi gör nu eller hur??? <3<3<3


Mojjen min kärra mojjen tack förr att du fanns där när jag hade som svårast och när alla andra svek TACK<3<3

Coffe min kärra brossa utan dina roliga medelanden på msn så hade det varit tråkigt på msn

ALLA NI SOM NÄMN HÄR HAR ALLA EN SPECIELL PLATS IMIRR HJÄRTA OCH DET KOMMER NI ALLTID ATT HA




                                                                                  GRATTIS
                                                                                     TILL
                                                  CHRISTOPHER OCH GISELA DOM HAR FÖRLOVAT SIG IDAG 
     


Få se hur länge honklara av att tillhöra släkten jackson Hahahah men det har hon klarat av i ett åroch vi har umgås lite när vi va små också då klara hon nog att tilhöra släkten jackson hela sitt liv


                                                                   GRATTIS

                                                                       TILL

                        JENNY OCH MARCUS DOM HAR FÖRLOVAT SIG IDAG



Dom gör varnadra så himla lyckliga så jag bara säger LYCKA TILL MINA KÄRA VÄNNER













                        GOTT NYTT ÅR ALLA SOM KIKAR INNE PÅ MIN BLOGG


Kommentarer
Postat av: mojjen

Tack Belinda för att jag har betytt något för dej, det hoppas jag att jag gör i fortsättningen också.
tänker på dej jättemycket och saknar dej. jättegott nytt år hoppas jag att du får, du kan väl säga till när du kommer till borås.
kramar och kramar och pussar mojjen

2008-01-07 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0