;)

igår var jag med kelly och adam fan vad jag och kelly flummade men attans vad roligt vi hade det önskasde att man kunde spola tillbacka och få uppleva den kväleli gen behöver det just nu så himlamycket

Tack för denn kväleln behövde den attans mycket skulle göra vad som helst bara att uppleva den dagen igen

idag har denna dagen varit så himla dåligt först ar jag ont i halsen sen har vi haft hockeyturneringi skolan och fick frya i en jävla ishall hela dagen =/ menmen hade ju kelly där så det gick vel =) sen cpade sara vete fan vadj ag har gjort henne hon tycker att jag dissade henne när jag var med kelly men kelly behövde mig och hon va med dessan sista gången jag såg henne =/ sen tror kelly att adam är kär imig =/ men men jag är inte kär ihan och jag skulle aldrig få för mig att ta han för att han är kellys om dom är i hop eller bli eller vad fan vad dom är =/ idag ska jag bara ta det lungt och städa pallar inte till kelly efter dagens bråk och allt tycker att det är lugnast att va hemma nu sitter jag och pratar med emelie på msn (=  och kollla oc (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0