Hoppet =/

finns hoppet eller har folk hittat på det bara för att folk ska tro på hoppet eller vad??? just nu tror jag inte att det finns hopp för judt nu är allt mörkt ut för mig hur mycket ska ett hjärta ta innan man lägger sig ner för gott???
folk tycket att jag har ändrat mig och jag känner det själv men ska kämpa för att gamla belinda ska komma tillbacka palla att va nån annan en den man är för att jag känner inte igen mig just nu jag har aldrig gråtit så himla mycket som jag gör nu eller blir sur över små grejor det har jag aldrig varit för??? jag måste börja att va belindai gen annras så kommer jag att förlora nån som betyder allt för mig och då är det slut för mig då kan man liak bergrava mig skulle i nte klara mig utan hennde vad fan klara inte va ovänn med henne en dag hur skulle jag klara då att va ovänn med henne då????





Idag har denna dag varit upp & ner vart allt frrån glad & ledsen men som tur så harj ag kelly och sara som lyser upp mina dagar bara som dom kan göra skulle inte klara ig utan dom allså och bafra veta att dom finns där hjälper mig så himla mycket annras har jag bara varit hemma och tat det lungt och så har jag fårr reda på information om en persion och då började jag gråta och syrra är sjuke och hon tror att honm har hjärnskaknig efteri fredes på gympan så fick hon en boll i huvudet det är typiskt henne =/ dessa bråk jag har haft med kelly dessa dagar håller på att ta kol på mig men nu har jag bestämt mig för att jag inte ska va så hård i mot henne hon är bara en människa och ingen är ju perfekt eller hur (=  jag vill ha henne vid min sida föralltid om jag hålelr på som jag har gjort så kommer jag att förlora henne och det skulle jag inte klara av för att hon betyder alldes för mycket för att jag ska släppa taget om henne jag ska börja att bevisa att du betyder mest för mig jag har varit så jävla dåligt på det men man kan förbettra det ju och det tänker jag göra för det är jag skyldig dig och det förtjänar du som fan.men ni måste föråta mig just nu jag är inte mig själv just nu men den gamla belinda kommer tillbacka snart JAG LOVAR!



Ne nu ska jag gå och lägga mig är fan skit trött <3<3<3


TACK FÖR ALLA SOM STÅR VID MIN SIDA NÄR JAG BEHÖCVER DET SOM MEST <33<3




       
TILLSAMANS SÅ ÄR VI BÄST INGET SKA FÅ KOMMA I MELLAN OSS <3<3<3<3 vi2föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0