Just walk,walk out of my life

Så jävla fort jag tror att allt ska ordna sig så går det åt helvete. och så fort jag släpper inne nån så blir jag sviken av den person fan jag håller på att gå sönder inuti kan ingen jävel  se att jag skriker och skriker så jävla högt så jag har nästan ingen röst kvar hur mycket ska jag klara av innan jag ger upp och hamnar kvar i detta mörker som jag befinner mig i just nu =( jag fattar inte att ingen kan se hur jag mår i egentligewn alla bara sårar migo ch tror att inte gör nått för att snälla belinda kommer att förlåta det kan jag men det går över en gräns då orkar jag inte mera och jag har kommit till den gränsen nu jag är så jävla trött att bli dissad och behandlad som luft det har jag varit med om för många gånger pallar inte mer att bli behandla på detta viset har fan gråtit hela jävla natten fan vad man kan känna sig osynlig det går inte att beskriva den känslan om man har inte varit med om den känslan men men det är vel bara att gå vidare och glömma och förlåta anntar jag eller?????????????????????++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0