Lite Olika

Fan vad du är grymt saknad oss mig dessa 2 dagar som jag inte har fått krama om dig Fan bara att se dig hjälper mer en vad du annar. Men imorgon kommmer du imorgon då får jag krama om dig igen Hahahaah =)




image44




Idag har jag varit i krianstad med adam & kelly  vi hade det jätterolig tyckte jag iallfall fan det är skönt atr slippa sitta hemma och bara kolla inne ivägarna hemma och få se lite  folk.så  kan man glömma av sina problem för en stund iallfall. nu sitter jag har framför datorn och väntar p åatt sara ska logga inne men det blir inte så nog  =(. men får j uträffa henne imorgon hju (= nee ska snart fan gå och lägga mig är ass trött efter allt väntande på jävla tåg men det gick ju bra för att man hade kelly med sig med henne så har man aldrig tråkigt man kan verkligen va sig själv med henne (=





image45

Detta är en ängel i från himmlen jag trodde att det inte fanns några änglar men när jag träffa dig så visste jag att det finns änglar på jorden du är mitt ljus i detta mörker som jag går igenom just nu är så himla glad att du finns där för mig när jag behöver det som mest (= och jag finns här för dig och det kommer jag alltid att göra




Kommentarer
Postat av: Misskelly

jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling.
Du är allt & mycket mera. ingen är som dig. :)
fröalltid du & jag!

2007-12-05 @ 21:31:20
URL: http://Misskelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0