Lördag =)

Är fan lite bakis idag va och festade igår med kelly och många mera fan vad roligt man hade det då men saknade mitt flumbarn som fan men men hon sickade sms till mig på kvällen fan vad glad jag blev allså finns inga ord att beskriva henne allså i mina ögon är hon en fin diamant och hon är världens bästa finns ingen som hon längat tills måndag då får jag fluma med mitt flumbarn och det ska bli skit roligt tycker jag väntar till kelly sickar ett sms som äsger att hon är på väg till bromölla då ska jag träffa henne och adam (= vi ska nog bara kolla på film och ta det lungt pallar inget annat idag (= kom fan inte hem fören halv 2 typ om jag kollade rätt på klockan :S men men pallar inte mer att skrivva skriver mer imorgon om jag pallar men det gör jag nog Hahaahah





image47         image48

vi 2 mitt flumbarn Föralltid Inget ska få komma i mellan oss då säger jag inget <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0