Lov :D

nu är jag jullov i nästen 3 veckor Jippi längtar så himla mycket efter kläppen där jag ska åka på lördag och villa upp mig och åka skidor och tänka ut vad jag ska göra för att jag ska bli mitt gamla jag igen sen ska jag jobba på det och till skolan så kommer jag att va så himla annurlund.. det innebr att jag måste ta en paus ifrån kelly för att vi håller på att sårar vardra så himla mycket och det är bättre agtt vi tar en paus under jullllovet då slipper vi se varandra varje dag i skolan ju =/ jag bara hoppas att hon är kvar där när jag är redo för henne igen :S??? så har min lilla syrra körtelfeber så jag hoppas att hon blir bättre snart igen ju :D det var så himla hemst att säga hejdå till sara idag fan var ju nära att gråta jag vile alldrig släppa taget om henne när vi kramdes ju  =(  idag harj ag och mamma fart mellan bromölla och sölvesborg först var vi hemma och lämman lillsyrran efter läkaren sen drog vi till zoo här i bromölla sen drog vi till ysane och till karin och david sen drog vi till sölvesborg där gick vi runt och leta lite kläder till mig som jag skulle ha med mig till fjällen men hittade inget  =(  =(  nu sitter jag här och datarnödar mig och har precis skrivti ett mejl på luna till kelly och svarat på becckas gbg och skrivit till sara också  =) så harj ag fått nummret till mys dotter ksa ta kontakt med henne efter fjällen och pappa tänkte jag iallfall :D




Jag frågade om du gillade mig. Du sa Nej. Jag frågade om jag var söt. Du sa Nej. Jag frågade om jag fanns i ditt hjärta. Du sa Nej. Jag frågade om du skulle gråta om jag gick min väg. Du sa Nej. Så jag gick min väg. Du tog mej i armen och sa: Jag gillar inte dej, Jag älskar dej . Du är inte söt, du är underbar. Du finns inte i mitt hjärta du är mitt hjärta. O jag skulle inte gråta om du gick, jag skulle dö..


                                                               



                                                           





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0