Mitt Gamla liv? Nya liv?blöta kinder?torra kinder? =/

Fan vad man kan gråta denna bilden får mig att tänka på gammla goda tiden när jag var som lyckligast då säger jag lycklig då grät jag inget då säger jag inget och jag visst vad jag en gjorde så stog dessa 2 som en vägg som jag kunde luta mig imot när jag vill och den var jävligt stadig den värsta dagen imitt liv var när jag berättade för dessa 2 att jag skulle flytta ner till bromölla då grät jag som fan kunde inte äta på 2månader atlt var bara pest  vill bara att mámma skulel säga att vi skiter i att flytta vi stannar i borås men tyvärr blev det inte så =(  jag och lilsyrran grät i kapp speciellt när vi skulel packa det kändes som jag packa hela mitt liv det har jag nog också gjort menmen nu vet man vilka ens riktiga kompisar är iallfall (= men istället träffade jag Sara och Kelly Och Emelie utan dom hade jagi tne klarat mig det säger jag inte bara det är sanning jag tror att jag är i chock en efter flytten det känns så iallfall jag skanar borås så himla mycket vissa dagar så det bara skriker om det men vad sknarm an upp til jo Pappa nicole Mikela Mitt Gammal liv skulle vilja ha tillbacka mitt gamla liv men nu går det inte så man för göra det bästa av situnationen ju men man kan alltid längta det kan ingen ta i från en mitt gamla liv vari nte fyllt med gråt och olycka det var fylt med lycka och skratt som man kunde ligga på marken av skratt men en sak har jag lärt mig TA INGET FÖRGIVET EN DAG KAN DET BARA FÖRSVINNA just det som har hänt mig jag tog mitt gamla liv förgivet när jag inte skulle göra det fan vad dumt att man tar förgivet saker när en mamma bara tar bort det för en men fö försöka att hitta lycka i mitt nya liv men när man inte kan se det då vad gör man då? igår natt så sommnade jag inne med en blöta kinder jag vill sommna inne med torra kinder ionte våta  men en sak i mitt nya liv är bra det är kelly men jag kan inte va vän med henne för tillfälelt för att  jag måste hitta mig själv först för att jag är inte mig själv just nu och när jag är inte mig själv så sårar jag henne och deet är bättre att jag är för mig själv för tillfället när jag ska hitta tillbacka till själv för att jag vill inte förlora henne men det vet jag inte om redan har gjort??? men jag hoppas till gud att det inte är försent iallfall jag hoppas att jag har dig kvar när jag är redo att va din vän jag verkligen hoppas det



image59
känner inte igen detta lende jag har på mina läppar är det verkligen jag? Jooi mitt gamla liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0