saknaden :(

Saknade är den värsta känslan som kan dramma nån allså :( speciellt när man vet vad som skulle göra deen bätte men det är redan försent för att ändra på :( man inser inte hur mycket man kommer att sakna nån till den är borta föralltid :( Fan tpersonerna jag saknar kommer inne imina drömmar jag vaknade av att jag skrek och grätt :(  man kan ju förfan bli sjuk av saknad det håller jag nog på att bli men för ju inte bli så sjuk så att man bara ser allt svart men det är inte så långt dit ska jag säga er :( men ska försöka jag har gått igeom värre saker en detta då klarar jag nog av detta också.... men börjar förfan tvivla på detta  men ska försöka det har jag lovat massor av folk och jag kommder inte att svika er




image43




SARA: vi 2 mot allt ont i världen tillsammans klara vi av alllt (= ingen kommer att ändra på det


KELLY: vad ska man börja nånstans då? vette fan det skulle ta hela natten att skriva vad jag känner för dig men en sak är säker det är att jag älskar dig så himla mycket och kommer alltid att finnas här för dig



Emelie: Det finns bara ett ord för dig det är BÄST <3<3<3


MARIA: känt dig sen 2 fan vad små vi va då (= kommer alldrig att glömma dig och hoppas att du aldrig kommer att glömma mig


MIKAELA: fast du inte tror att du betyder nått för mig )= men det gör du det kommer du alltid att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0