You got me feeling rellay god and bad

ibland kan man man må så himla bra det är saras förtjänst atyt jag mår så himla bra just nu hon kommer alltid  med ett lende som smittar av sig som fan och det hjälper att hon är där så mår jag så himla bra och ohn får en alltid att le när man behöver det so mest fmen det finns ett men livet är tufft just nu ska ni veta jag slitas i tur varenda dag då säger jag varenda då mikaela vill att vi ska sluta att ha kontakt med varandra fast vi känt varandra sen 2 hon känner mig som igen annan gör hon vet allt om mig och jag vet allt om henne varför ska 30 mil sklija oss åt det tänker jag inte tilllåta menmen få se hur det gå det är vel bara att glömma och förlåta och en som heter snadra som behandlar en som luft och sonm jag aldrig funnits där fast vi va bästa vänner i borås men det verkar inte betyda nått för hene men det gäller vel där med att glömma och förlåta men hur lätt är det när man har gett sitt hjärta till henne fan vad vi har skrattat och gråtit i hop det går inte att beskriva henne men det komemr att ta en jävla tid att glömma henne men ajg måste för mtt egna bästa håller på att försvinna annras om det är personer i min omgivivng som komemr att få lida fast det är sandra som ska göra det istället det är bara att säga ´DONT CRY say fuck and smile (= eller??????



ÄLSKAR ER ALLA SOM STÅR VID MIN SIDA KANCE ÄR DÅLIGT PÅ ATT VISA DET JUST NU MEN ÄR EVIG TACKSAM SKA NI VETA ALL KÄRLEK TILL ER NI VET VILAK NI ÄR <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0