:@ :@

Fredag : var vi inne i Krianstad med Kelly &Stefan & Pontus. vi skulle träffa Stefan flikvän Emelie. vi var bara på Mc-donald Och Bugerking sen missa vi det sista bussen och tåget då fick kelly ringa sin mamma och frågs henne om hon kunde komma och hämta oss det gjorde hon SOM TUR VA annars hade vi fått vänta till 11 eller nått .


______________________________________________________________________________________________


Lördag : då var det Ikea först där hittade vi lite små prylar sen gjorde jag ordning mig sen drog jag till kelly där festade vi och snakka massor skit och hade det ASSROLIGT MENMEN man kan inte ha nått annat med Kelldy & Emelie Xd. Jag slonga oss kelly fan vad jag Diggar den tjejen allså kan inte sätta finger på det men men




image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0