:/ :/ :/

SUCK säger jag till allt nu. fan vad massor skit snack det egentligen går runt på min skola är dom sanna eller falska? FATTAR dom inte att sanningen kommer fram till slut och då kan det såra så jävla mycket. har haft en luffa helg har sovit i sölvesborg och i Ysane fan vad kusiner kan göra en glad allså denna helg har varit jättemysig ingen mobil så ingen kunde nå mig på hela helgen fan vad man behöver det i bland nu är den en jävla söndag och måndag i morgon en vecka till på pratiken sen ska jag till skolan fan vad det ska bli kul då får jag träffa kelly igen men får ju träffa henne på onsdag med det går inte att beskriva vad jag har saknat henne dessa 2 veckor som jag hat varit på pratiken. Mamma och Isabella har varit upp i borås och handlat på ullare och snälla mamma hade köpt lite saker till mig på ullared







FAN VAD JAG HATAR FALSKA PERSONER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0