<3<3<3<3





                                                nångång blev det fel, nånstans har vi felat.
                                               men hur vi än gör så är det nog trots allt slut
                                              även om vi inte vill så är det kanske dags att inse.
                                              tror igentligen att det har vart det länge men jag har länge blundat,
                                              inte viljat öppna ögonen och se att allt vi hade är borta.
                                              jag hoppas att någon gång långt fram i tiden vi ska hitta tillbaka,
                                             ni var och är det bästa som har hänt mig, kommer aldrig
                                                   glömma er, ni har en speciell plats i mitt hjärta
                                                                   men vi var inte tillräckligt starka













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0