?????????????????

                                                                                                                         Det handlar inte alltid om hur man ser ut,
                                                                                                                        utan hur man beter sig.
                                                                                                                       Det handlar inte om hur många vänner man har,
                                                                                                                       utan om vilka som alltid finns kvar.
                                                                                                                       Det handlar inte om vad folk tycker om en,
                                                                                                                      utan om vad man tycker om sig själv,
                                                                                                                      och det handlar inte om att få den alla vill ha,
                                                                                                                       det handlar om att få den man själv vill ha




imorgon ska jag till skolan )= men det posetiva med det är att jag få träffa Kelly (= och jag slipper pratiken för en dag ska bli skit skönt tycker jag iallfall. bara denna vecka kvar av pratiken sen ska ajg till skolan




MÅSTE FÅ SKRIVA AV MIG HUR JAG KÄNNER MIG

jag har aldrig mått så himla dåligt som jag gör just nu och jag bli j för fan rädd för mig själv, och jag har en sån himla sakaknad efter nått så jag vet fan vad jag ska göra med alla mina känslor men jag är rädd för att fel person kommer att få lida menmen. mitt hjärta har gått i 1000 bitar vete fan hur jag ska laga det fan jag trodde att vi va bästa vänner men jag hade vel fel om det fan vad vänner kan såra en utan att dom bryr sig )= dom bara gå vidare det är som jag är död för dom )= det är vel bara att gå vidare och le men det är fan inte l ätt att bara lårsas som inget när man bara vill skrika och bara försvinna hoppas att ni är nöjda som har gjort att jag mår så här FAN VAD JAG HATAR ATT MÅ SÅ HÄR :/  









image39
så här känner jag mig nu :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0