HJÄLP ????? :/

Fan håller attt bli helt jävla tokigt här allså. Fan vad ska javg göra? fan vilken jobbigt natt det var i natt bara låg och tänkte typ hela natten på vad jag ska göra av mittl liv. . varför ska all var så jobbigt för? varför kan inget var enkelt för en gång skull? mamma tror att jag saknar upp till borås och funderar på att flytta upp är för att jag har bott där typ hela mitt liv och det har inte med er här nere att göra. men vad saknar jag till egentilgen????? har ju allt här nere ju så varför klaga :/ äntligen helg iallfall slipper att låstas att man  inte mår bra när man inte gör det. ska kolla på idol och försöka att tänka postetivt få se hur det går.



VARFÖR SER INGEN ATT MAN SKRIKER?  MAN SKRIKER SÅ JÄVLA T MAN BARA KAN JU :/  ?



FINNS INGET KVAR SNART AV BELINDA!!! HÅLLER PÅ ATT GÅ SÖNDER I TUSEN BITAR  :/   ?


VARFÖR KAN MAN INTE BARA GLÖMMA DET SOM HAR VARIT OCH FOKOSERA PÅ DET SOM ÄR NU I STÄLLET?








image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0