KELLY <3<3<3

du är det bästa som har hänt mig på länge. om du kan lyssa upp min tillvara så jävla länge man kan inte beskriva med ord vad du betyder för mig och jag ska försöka hålla mitt löfte till dig jag ska VERKLIGEN försöka hålla det Jag älskar dig över hela mitt hjärta det kommer ingen att kunna ändra på. jag är ledsen om jag gör dig ledsen justr nu men det är inte med meningen men måste komma på en lösning som är bra för alla som betyder nått för mig ju











ÄLSKAR DIG SUPERDUPER MYCKET HOPPAS ATT DU VET DETTA ANNARS SÅ FÅR JAG BÖRJA BEVISSA DET FÖR DIG <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Misskelly

Jag älskar dig super mycket, älskling.
Allting är så meningslöst utan dig,
saknar dig..

2007-11-16 @ 15:36:18
URL: http://Misskelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0