PRATIK (= (= (=

Jag gör pratik på Böckmans i  Bormölla det är skit roligt och alla är så himla Gulliga i mot mig. fick Backa massor av bröd och göra en bakelse som jag inte minns namnet på. mig Så har jag träffat en tjej som heter Lina hennes skratt hjälper igenom dessa veckorna jag är där på Böckmans. i morgon få jag se vad dom har planerat till mig (= alla persona är skit gulligai mot mig utan en men hon vet jag inte namnet på det kancke jag hat föträngt i mitt minne )= ska var på böckmans i 2veckor till nästa vecka har jag arbetstider 11-18 Fan få sovmorgon hela vecka utna Trosdag om jag ska plla mig till skolan det bror på hur det bli på böckman och vilka som är där dom flseta tror jag går på en begraving för en arbetskamrat som har dött )= då pallar jag mit till skolan om det blir så. FREDAG imorgon en  välförjänt helg till mig iallfall ska bara va hemma och slappa och titta på massor av tve.




                                                           image30



-             SAKNAR ERI BORÅS SÅ DET GÖR ONTI  SJÄLEN



- Tack Emelie för att du finns betyder allt för mig <3<3<3 SKULLE INTE KLARA AV ATT FÖLORA DIG <3<3<3             


                                                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

,lycka till!

2007-11-15 @ 19:05:06
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0