RÄDD|FÖRVIRRAD|

fan vad ska jag göra för nått??? ALLT känns så himla jobbigt just nu allt jag bara hör att om jag väljer fel så förstör jag deras liv :(:(  håller på att bli helt jävla knäckt. dettta var värsta helgen på länge allså har bara funderat på vad jag ska göra och tårar har bara runnit. vill bara försvinna för tillfälligt och komma tillbacka när allt jobbiga har försvunnit men det kan man inte. det känns bara för jävligt och jag vet inte vad jag kan göra för att det ska bli bättre.
KAN INGEN SÄGA VAD JAG SKA GÖRA FÖR VAL VAD JAG EN VÄLJER SÅ KOMMER JAG ATT SVIKA  NÅN JU :S.






 
kan man inte bara gå och försvinna sen !?




  
om jag skulle försvinna? skulle nån sakna mig då!?






 
men det blev att jag gick hem för denna gång iallfall (=





 
denna ipod har jag lyssnar på mycket i helgen och tänkt och tänk )=





 
 
LÄMMAN MIG INTE )= skulle inte klara av det. behöver dig så jimla myket du skulle bara veta.
DET ÄR DU BARA SOM KAN LYSA UPP MIN DAG PÅ ETT SPECIELLT DET RÄCKER BARA ATT DU LER I MOT MIG SÅ KAN JAG KLARA VAD SOM HELST VEM SKULLE LYSA UPP MIN DAG OM DU FÖRSVINNER? INGEN SKULLE FÖRSVINNA MED DIG det är inte bara prat det är sanning allt ajg har skrivit om dig och till dig det är så jag känner för dig ÄLSKAR DIG SUPERDUPER MYCKET <3<3<3<3       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0