|they call it love<3|You got me feeling realy bad|

                                                                                                                 Du är som en vind som torkar alla tårar på min kind.

                                                                                                                
                                                                                                               Du är som ett mirakel, för bra för att vara sann.

                                                                                                   
                                                                                          Du är som en underbar ängel, som kom ner till våran gjord.

                                                                                 
                                                                             Du är som känslannär man blir kittlad, man kan inte låta bli att skratta.

                                                                                                   
                                                                                      Du är den personen jag kan vara mig själv med till 110% 

                                                                                                   
                                                                                            Du är den personen som verkligen vill och försöker förstå.

                                                                                                                         
                                                                                                                    Du är personen jag skulle kunna dö för.

                                                                                                                           
                                                                                                                      Du är personen som alltid ställer upp


                                                                                                               Du är den personen som jag alltid har roligt med.

   

                                                                                                                 Du är den personen som betyder mest för mig

   

                                                                    Den personen, kallas oftast Min bästa vän, och den personen, är bara du!




                             

Det tog en sekund att lära känna dig en minut att gilla dig en timme att bli tycka om dig. men det kommer ta en evighert att glömma dig.



                                                                                                                                         När jag tänker. tänker jag på dig.
                                                                                                                                         När jag talar, talar jag om dig.
                                                                                                                                        När jag drömmer, drömmer jag om dig.
                                                                                                                                        Vet du varför?
                                                                                                                                        Jo för att jag Älskar dig!



Jag sitter på ett berg å gråter Du sitter bredvid mig och håller min hand Plötsligt vänder du ditt ansikte mot mig o säger: - Kommer du alltid älska mig ? En tår rinner nerför min kind och blir en droppe i havet Jag pekar ner mot havet och säger: - Den dagen du hitta droppen igen , ska jag sluta älska dig .


 



                                                                                                                         i mina ögon är du vackrare än en diamant. 
                                                                                                                        
                                                                                                             i mina öron har du den vackraste rösten.
                                                                                                                   
                                                                                                          i mina ögon är du den finaste personen på jorden.

                                                                                                                         
                                                                                                                       i mina ögon är du mitt allt
                                                                                                                          

                                                                                                                 i mina ögon kommer du alltid att förbli den finaste.

                                                                                                         i mina ögon kommer du alltid ha mitt hjärta i dina händer


 


                                                       



                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0