|Tomma Löferna| Saknaden|Paus| :/:/

Fan vad saknad kan göra en sjuk och svimmfärdig :/ har sovit 2 timmar i natt har bara legat och tänkt ocg gråtit och tänkt på alla tomma löfterna som har getts till mig. jag och en kompis ska ta en paus ifrån varandra ett tag men om man verkligen bryr sig om varandra så varför ska man ta en paus ifrån varandra för då? det har bara gått ett dyg och redan saknar henne så jävla mycket det gå inte att beskeriva :/:/ men får försöka att komma över dennza hemska känslar jag har och tänk posetit men det kommer inte att gå jag hoppas att jag överlever denna paus ifrån henne men börjar redan tivla men ska göra ett försök för att hon är värd allt jag skulle gå min själ för att denna hemska paus ska  va över så jag får krama om henne igen men qdet är den inte menmen man får vel göra det bästa av situationenen






Tack Emelie för att du finns för mig du är min stjärna i detta mörker (=(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0