You got me feeling rellay Bad )=

Fan varför ska man må så hära skit och tårarna bara rinner och vänner sviker mig hela tiden PALLA MED ALLT NU.  det känns så fort jag börjar uppna upp mig för nån så sviker personen mig hela tiden (SUCK)...  är så jävla trött på alla tomma löften som folk har gett mig och ger mig. det känns som att jag tror på dom tomma löfterna :S. Vet inte ens vad jag ska vara tacksam för längre :S det är vel bara att kämpa och Le så blir det säker bättre med tiden DET FÅR JAG HOPPAS DET ÄR JU DET SISTA SOM LÄMMNA EN PERSON SÅ ÄR DET HOPPET. hade öppethus på min skola det blev bara en massa tårar och svik i från mi sida så ska man försöka vara så JÄVLA GLAD när man bara  ville skrika rätt ut. men det blev ett leede det var när jag fick träffa Emelie det finns inga ord för henne allså. så fick jag träffa mina klasskompisar (=






image28







image29




JAG KAN BARA GE MITT HJÄRTA FÖR PERSONER DET ÄR DERAS SAK HUR DOM SKA BEHANDLA MITT HJÄRTA. DET ÄR DOM SOM JAG HÅLLER KÄRT SOM KAN SÅRA MIG SOM INGEN ANNAN KAN GÖRA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0