Sammanfattning av Helgen

 
                                                       LÖRDAG                                                                                                                                                     

Jag Festade Med Viktor&Jenny&Marcus&Annika&Bent&Beccka&Rebeccka&Steffan&Anna&Peter Mm

Vi Hade Det Skit Roligt På Festen Vi Pratade MASSOR skit Och sjung Och Skrattade Och Sen Gick Vi Till Prima Och Hem Till Jenny Och Vi Drack En Massa Och Åt En Massa. Trodde Inte Att Det Skulle Bli Su Roligt  Som Det Faktiskt Blev.  Några Drog Till Krisanstad Men Jag Och Stefan Drog Hem Istället Det Var Nog Bäst Dom Kom Inte Hem Innan 3 I Natt hahah


_________________________________________________________________________________________


Söndag

Har Bara Tvätt Och städat Sen Var Vi Oss Karin Och Olle En sväng Där Fick Vi Smörggårdastårta Och Bulle Sen Kollade Vi På Tve Sen Åkte Vi Hem Hem Kollade Vi På Ensam Mamma Söker Nu Datarnödar Jag Ska Snart Gå Och Lägga Mig Och Kolla på Mer Tve Och Läsa Tidning



image8






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0