<3

detta livet finns inte föralltid
håll min hand
så säg mej vad vi väntar på
håll min hand
bättre vara tillsammans
håll min hand
än att vara olycklig ensam
håll min hand
för jag har varit där förrut
och du har varit där förrut

men tillsammans kan vi vara okej
för när det blir mörkt och när det blir kallt
håller vi varandra tills vi ser solljuset
så om du bara håller min hand
älskling jag lovar jag ska göra allt jag kan
det blir bättre om du bara håller min hand
ingenting kan komma imellan oss om du bara
håller, håller min, håller min, håller min hand
nätterna blir mörkare
håll min hand
och det är ingen ro inombords
håll min hand
så varför göra våra liv svårare
håll min hand
genom att kämpa emot kärlek, ikväll
för jag har varit där förrut
och du har varit där förrut

men tillsammans kan vi vara okej
för när det blir mörkt och när det blir kallt
håller vi varandra tills vi ser solljuset
så om du bara håller min hand
älskling jag lovar jag ska göra allt jag kan
det blir bättre om du bara håller min hand
ingenting kan komma imellan oss om du bara håller min hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0