KRISANSTAD MED JENNY <3 =D

har precis kommit hem ifrån krianstad med jenny vi gick runt i olika klädersaffärer och fikade och tjatade som vanligt =D kännde att jag behövde det efter en sådan dag iskola som jag har haft men nu känns det mycket bättre efter har fått pratat ut med en som verkligen förstår en och verkligen tar sig tid att lyssnar på mitt tjat =D ska bara ta det lungt i kväll och kolla på anna phil och lite sånt blir det nog imorgon har vi studiedag fan vagöttans att slippa skolan är redan trött på skolan fast jag har bara varit där i en dag efter pratik helldre villat ha mer pratik och slippa skolan mår inte bra iskolan men man får vel hoppas att allt blir bättre så småningom
 


MASSA KÄRLEK TILL DIG JENNY <3<3<3<3

image76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0