:@ :@

Fan vad sur jag blir på pontus allså det finns inga gränser för han allså han tro att han kan göra vad som helst sen bli förlåtwen men så går det inte bara i bland :@menmen slut pratat om han idag har det varit en jävla tråkig söndag så jag ha r typ sovit bort denna dagen denna veckan har varit hemsk har varit totalt slut varje dag efter skolan och denna helgen ska man inte prata om menmen so tur förlät kelly  mig igen menmen jag lovar jag ska förbättra mig jag måste det för att jag vil inte förlora dig för du är det bästa som har hänt mig på länge så massor av kärlek till  dig gumman imorgon är deet skola jippi jag vill inte dit men jag måste för mamma mamma tycker att ajg ska inte ge upp allt kommer bli bättre så smoningom men det tror jag inte men man kan alltid hoppas ju eller hur?men nu ska jag dra och kolla på tve sen ska jag gå och lägga mig 



                       image66
                               Min söta lillasyrra  Älskar dig en massa och tack fördia roliga samtal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0