;

Nu är det måndag igen och skola igen fan palla med skolan just nu men man måste ju få en utbildning så det är bara att käpa vidare och se det posetiva med skolan det är att jag få träffa Kelly& Sara fan vad roligt man har det med dom allså och en massa skratt och en del tårar också... vi har varit på en föresläsnnig om sömn fan vad tråkigt det var allså var så jäkla nära att soman under föreläsningen men som allt annat så fick det gå ... är inte allså så deppad som jag har  varit så jag kämpar med mig varenda dag och det börjar att känna lättare att leva om man säger det så menmen skulle inte klarat detta utan min änglar runt om kring mig Tack säger jag till er



image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0