det här är vad mina tankar & hjärta innehåller

I´ve been dancing in the dark

can we try again
to start a new and lovely story
that will shine a ray of light upon our hearts
and bring back long lost glory
of how it used to be
baby you and me
convinced we were each others destiny 

my heart cries out to you
you must forgive me
I've been dancing in the dark
and searching for a spark           
a fire still burning
I believe we'll make it through
if you stand by me
we can weather any storm
and keep each other warm
as long as there's love 


Kelly du måste förstå att jag inte är mig själv just nu och jag kan göra duma saker då. men du får inte ta allt så jäkla personligt. för allt jag säger menar jag inte men jag står för dom. men jag kämpar med mig själv varenda dag för att jag ska bli mig själv. men ibland glömmer jag att kämpa då faller jag tillbacka till ruta 1 igen tyvärr =/. du känner att det bara går ut på dig men det gör det inte för all som kommer imellan får ta skit som dom inte skulle egentligen behöva ta. menmen kan ju bara förbättra sig eller?? jag ska kämpa men då måste jag ha din hjälp kelly. utan dig så är jag inget. det menar jag!!! och du är värd mer en detta det lovar jag dig!!!!!



image63  
<3<3<3<3 du ä grym hoppas att du vet detta VI2FÖRALLTID<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0