Helgen

Helgen har vel varit bra för utan att jag inte kunde sova så jag kolla på massa kockprogram Mm och jag goasde med min hund jag somande inte innan 7:30 så jag har typ sovit bort hela dagen men det är bara bra hatar söndag är det värsta dagen på hela veckan =/ nu datarnödar jag mig lite till ska snart inne och kolla p åandra avenyn sen ska jag nog sova få se men längtar till tisdag då får jag träffa sara har inte träffat henne på nästan 3 veckor alldes för länge att vara utan sitt flumbarn bara en dag kvar äntligen säger jag men jag saknar itne skolan kan jag inte säga. men men det lbir inte längre blogg idag hinner inte för nu snart börjar andra avenyn och jag har kollat på victiroasecretsow fan vad snygga underkläder dom har allså men tyvärr så har man itne råd med deras underkläder men man kan ju alltid dröma ju :D

image65

jag har varit borta för länge från mitt flumbarn men jag får träffa henne på tisdag LÄNGTAR fattar inte hur mycket man kan sakna en person men nu vet jag detta GRYMT SAKNADE HAR DU VARIT ALLFALL<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0