Hemsk dag =/

idag har dagen varit hemsk jag har skaknader borås så himla mycket och mitt gamlaliv har jag saknat så himla mycket idag menmen vet inte varför jag saknade idag fan kan det inte bli lättr med tiden det känns som det bli svårare med tiden är det så jag ska känna hela mitt liv eller är det jag som ska straffas för att mamma får en hemsk ide att flytta ner till bromölla det tycket inte jag iallfall men det känns som jag straffas hela tiden  för det =/=/ pallatr inte mer att känna det så som jag gör just nu men jag ska kämpa med mig själv det gör jag varje dag men jag ska säga er att det är inte lätt menemn man får bara hoppas att det kommer en bättre tid för mig snart man kan ju alltid hoppas eller?? 


image64

vart hör jag hemma egentligendet känns som jagi nte hör hemma nånstans just nu för mamma och dennsi är det jättebra allt med flytten men med mig och min syster är det et helvete vi saknar alla vära kompisar och pappa och nicole VÅRT GAMLA LIV kan vi inte få tillbacka det SNÄLLA JAG BER DIG GUD men jag komemr aldrig få tillbacka mitt gamla liv det är bara en dröm jag har men man kan alltid hoppas 

KAN INGEN JÄVLE SE HUR JAG OCH ISABELLA LIDER MEN DET ÄR INGEN SOM BRYR SIG OM DET


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0