Tjejgruppen :D

idag börjar tjejgruppen i skolan :D kom hem med rakt hår för en gång skull :D:D  annar  har vi bara haft lektioner  bättre i igår iallfall :D vad fan gryma tjejerna är i min klass allså. och det är bra att vi har startat en så grupp GIRLPOWER är det som gäller hahaah :D:D ikväll ska jag kolla på andra avenyn sen ska ajg bara datanörda mig tror jag iallfall :D:D har haft en sån period så att skolan har varit skit och då har gråtit så jävla mycket så skulle kunna fylla ivetoftasjön här nedanför mig Hahahhah men idag känndes det bra att gå hem och slippa gråta för en gång skull ett stort plus i kanten lillsyrran är på öppethus på nåttgymnasie i krianstad  så frå se när hon kommer hem vad hon tycker om skolan  tur så slipper jag henen på min skola har gårr med alla mina syskon på samma skola det var skit jobbigt ska jag tala om  en sak som är asäker dom hade tillåtit att folk hålla p åmed mig som fom har gjort ska jag säga er. och så har mamma sagt en gångf till ajg gråter så blir det vi som flyttar ifrån skåne och flytta upp till borås för min del blir det men samtidigt vil jag men samtididt så vill jag inte GHAHAHHAA hur ska jag ha det ska jag lida??eller va lycklig??HJÄLP NÅN =/??? KAN INGEN JÄVEL SE HUR JAG LDIER VARANDA FUCKING DAG NEE DET Ä NOG SVÅRT ATT SE???

Detta fick jag av madde johansson som bor i borås

varför hör du aldrig av dej till camilla och sandra för? men varför ska jag bara höra av mig varför kan inte dom höra av sig till mig??   tack madde för att du fick mig att må sämmre en vad en gör TACK säger jag bara

NÄRMAST MITT HJÄRTA OCH DET VET NI VID DETTA LAGET MEN SKRIVER DET  EN DÅ
- KELLY,SARA,EMELIE,MADDE,SANDRA,CAMILLA,CHRILLE,PETTER,BEA,COFFE,BELLA
_STEFAN,LANE,JONAS,NICLAS,MIKAELA,EMELIE.J,VERONICA,MAMMA,PAPPA,NICOLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0