Hejsan

det var länge sedan jag skrev det är därför min dator är helt cp =/ menmen har pratik på blåregn det är faktisk ganska kul dom som jobbar där är hur trevliga som helst =D =D jag var i skolan en snabiss där träffade jag Kelly och sara =D =D Fan vad glad jag blev allså saknade kelly men det känns bättre nu när jag fick träffa henne fan jag tror att jag är beronde av henne jag börjar fan undra efter 3dagar på pratiken så börjar jag sakna henne =D sitter nu på bibblan och skriver och bäntar på att dennis ska hämta mig då dra man hem och  kolla hur det gick för isabella och söka sommarjobb hoppas att det gick bra iallfal l=D  det känns som att min kropp ska lägga av när som helst är ass trött i hela min kropp men jag hoppas att det blir snart bättre iallfall när jag kommer hem ska jag nog äta sen ska jag nog börja städa mitt rum sen ska jag bara slappa tänkte jag vad fan finns det i bromölla att göra en onsdag =/=/ men nu måste jag dra och möta dennis vid bussstationen FAN att jag inte fick träffa erik iskolan idag =/=/ men bättre lycka nästa gång som man säger




Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0